Kam reikalingas tekstų rašytojas?

Daugeliui atrodo, jog tekstų rašymas – paprasta ir pernelyg daug laiko neužimanti veikla. Bet ar kada bandėte kurti kokybišką turinį svetainei arba parašyti profesionalų reklaminį tekstą? Net jeigu į šį klausimą atsakėte „taip“, tai dar nereiškia, kad parašyti tekstai iš tiesų yra kokybiški ir duodantys realios naudos.

Kreditorius Palūkanos Didžiausia suma Paraiška
nuo 7% iki 10000,00 EUR
nuo 6,41% iki 10000,00 EUR
nuo 33,06% iki 75,00% iki 4000,00 EUR
nuo 39,19% iki 75,00% iki 3000,00 EUR
iki 75% iki 300,00 EUR
nuo 38,32% iki 75,00% iki 1000,00 EUR
nuo 48,87% iki 73,97% 3000,00 EUR
nuo 16.74% iki 36.37% 5000,00 EUR

Profesionalus straipsnių rašymas, arba tekstų kūrimas, yra puikus įrankis pasiekti maksimalių rezultatų pardavimuose, tačiau kaip ir bet kokią kitą sritį, rašymą reikia išmanyti. Nepakanka automobilių pardavėjams sukurti tekstą apie puikius jų parko automobilius ir tikėtis, kad pirkėjai būriuosis prie salono langų ir telefonas nuo klientų antplūdžio netils. Reikia išmanyti, kaip klientą, arba šiuo atveju skaitytoją, paveikti žodžiu. Žodis gali būti itin galingas, tačiau pateiktas įprastai ir nuobodžiai jis neturės jokios vertės.

Jei įvairias paslaugas teikiančios ar produktą gaminančios įmonės internetinės svetainės tekstai rašyti ne profesionalaus tekstų kūrėjo ir skamba nepatraukliai, tai reiškia, jog beveik nėra galimybių šiai įmonei užmegzti kontakto su galimu klientu. Tokie atmestinai parašyti tekstai nesukuria jokio pasitikėjimo paslaugas teikiančia kompanija. Jeigu įmonė negeba deramai pristatyti savo veiklos, savo paslaugų ar produktų, tuomet – iš tiesų – ar verta ja pasitikėti?

Rimtos kompanijos samdo profesionalius tekstų rašytojus tam, kad jų įmonė būtų deramai pristatyta: tekstuose informatyviai pristatoma jos veikla, patraukliai išdėstytos vertybės, aprašyti produktai ar paslaugos. Profesionalūs tekstų rašytojai geba originaliai išskirti aprašomos įmonės veiklą iš konkurentų, pabrėždami unikalius įmonės veiklos aspektus, parinkdami atitinkamus skambius žodžius. Kokybiškas tekstas niekada nelieka nepastebėtas. Jis klientus verčia manyti, kad jiems tikrai reikia šios paslaugos: o kaipgi aš liksiu be šios paslaugos, juk ji ypatinga! Ir kompanija atrodo itin patikima…

Tie, kurie nusprendžia patys suregzti įvairiaus pobūdžio tekstus savo svetainėms arba reklamai, dažnai stebisi, nesulaukę didesnės reakcijos. Šį darbą vertėtų palikti profesionalams, žinantiems ne tik ką parašyti, bet ir kaip. Dažnai įmonių vadovai tekstuose vartoja tokius žodžius, kaip „pigiausias“, „geriausias“, kurie šiandieniniam vartotojui jau tapo nebepastebimi ir neveiksmingi. Jie paprasčiausiai nepasiteisina. Priešingai, įmonė, kuri itin dažnai kartoja „mes pigiausi“, išties praranda visą iki tol turėtą susidomėjimą, nuvertėja ir, ko gero, meluoja. O tai verslo ir klientų santykiams – ypač prastas ženklas. Meluojanti ir save nuvertinanti kompanija nekelia klientų pasitikėjimo.

Tekstų rašymas tegul lieka profesionalų rankose – įmonių ir klientų tarpusavio ryšių stiprinimo labui.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *