Internetinių svetainių kūrimo eiga

Daugeliui žmonių internetinė svetainė yra normalus ir suprantamas dalykas. Laikai kai per radiją girdėdamas reklamą išgirsdavai reklamuojamos įmonės telefono numerį bei adresą jau po eina į pabaigą. Dabar visur girdime ir matome tik internetinių svetainių adresus. Ir tai yra natūralu, juk atsiminti pavyzdžiui pavadinimą „kiemovartai“ susidedantį iš daugiau simbolių yra kur kas paprasčiau nei atsiminti telefono numerį, kuris susideda iš mažiau simbolių nei prieš tai paminėtas pavadinimas, tačiau yra iš skirtingų skaičių. Taigi interneto svetainės palaipsniui pakeitė reklamavimosi ir reklamos stereotipus ir tapo kasdieniu, visiems suprantamu dalyku be kurio atrodo nėra įmanoma dirbti, ieškoti informacijos, atlikti kitus kasdienius darbus.

Kreditorius Palūkanos Didžiausia suma Paraiška
nuo 7% iki 10000,00 EUR
nuo 6,41% iki 10000,00 EUR
nuo 33,06% iki 75,00% iki 4000,00 EUR
nuo 39,19% iki 75,00% iki 3000,00 EUR
iki 75% iki 300,00 EUR
nuo 38,32% iki 75,00% iki 1000,00 EUR
nuo 48,87% iki 73,97% 3000,00 EUR
nuo 16.74% iki 36.37% 5000,00 EUR

Tačiau kaip yra kuriamos internetinės svetainės, tai jau visai kita pusė, kuri nėra matoma galutiniam vartotojui – klientui. Šiandien internetinių svetainių kūrimas susideda iš keleto elementų. Pirmiausias ir svarbiausias šioje vietoje yra internetinės svetainės užsakovas. Tai dažniausiai būna įmonė arba fizinis asmuo vykdantis kažkokią individualią veiklą, teikiantis paslaugas ar parduodantis kažkokį produktą. Šios žmogaus ar žmonių norai ir pageidavimai yra svarbiausi. Tačiau čia galima susidurti su problema, jei žmogus norintis interneto svetainės pateikia vienokią viziją, o kūrėjas mato, kad tokia vizija nėra itin gera kuriamai internetinei svetainei. Čia prasideda diskusija.

Internetinių svetainių kūrėjai turi priimti užsakovo pageidavimus, tačiau turi pasiūlyti ir optimalų sprendimą tinkantį konkrečiai svetainei. Taigi antrasis etapas yra pagridinių detalių, internetinės svetainės struktūros derinimas, dizaino elementų parinkimas. Šis etapas yra sudėtingiausias, bet kartu ir pats svarbiausias, nes tai labai įtakos kuriamą produktą – šiuo atveju interneto svetainę.

Trečiasis internetinių svetainių kūrimo eigos etapas yra užbaigiamasis. Kai interneto svetainė yra sukuriama ji turi būti parodoma užsakovui. Pastarasis turi įvertinti ir pateikti savo pastabas, kurias interneto svetainės kūrėjas turi pataisyti ir pateikti pataisytą versiją pakartotinei peržiūrai. Šiame kūrimo eigos etape sugaištama mažiau laiko, jei antrąjame etape daugelis dalykų buvo išsiaiškinti ir iš anksto aptarta. Po šių trijų kūrimo eigos etapu interneto svetainės užsakovas turi pilnai jo norus tenkinantį produktą – puikiai veikiančią ir nuostabiai atrodančia interneto svetainę.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *